Kızlar merhaba son çare sizlere yazmak sormak istiyorum. Kızım bir haftadır hasta. Geçen pazartesi daha güzel daha kaliteli diye bebelac dan sma ya geçtim mama olarak. O akşam başladı herşey. İki gün sadece karın agrısı vardı. Sonraki iki gün ateşi şu iki gündür de soguk soguk terlemesi var. Dün aksam götürdüm acile. Doktor bogazında bisey yok cigerleri de temiz ama aşırı karnında gaz var dedi meflor damla verdi. Ben anlamıyorum başka bişiyi varda ben mi anlamıyorum ya gaz ateş yapar mı ya soguk soguk terliyor. Aksam 9 sabah 7 yatan çocuk her saat başı sancılar içinde uyanıyor şuan bile yanımda gözleri kapalı ama ayaklarını kaldırıp tepiniyor vücudu buz gibi. Ben napıcagımı şaşırdım geçmiyor. Eski manasına döndüm ama mı artık gaz yapıyor sizce ikisini de atip başka bişry mi denemeliyim. Nolyr bana yardım edin nolur çaresiz kaldim