Melekkerem Prensesannisii ben önceleri sagiyordum çok geliyordu sonra emzirmeye başladım geçenlerde sagayim dedim hiç çıkmadı çocuk emiyor kilo da alıyor ama sagma makinesinde doğru düzgün gelmedi bile.