TheBaby merhaba, mama kullanan bir anne olarak ve bu konuları çok araştıran bir anne olarak söylüyorum, anne sütüne en yakın mamalar çok çabuk acıktırır, tıpkı anne sütü gibi. Mama kullanımında uzun saatler tok tutması mamanın kalitesiz olduğu anlamına gelir. Ne kadar anne sütüne benzer özellikler gösterirse o kadar iyi. Ayrıca mama değişikliğinde mamanın birden kesilmesi bebekler için iyi bir durum değildir. Aşamalı olarak kesilmeli.