BrcGE Merhaba kızlar 1,5 aylık bebeğim gaz için biogaia ve sab simplex damla kullanıyor doktor tavsiyesi ile, çoğunlukla gaz cikarmasinda çok az miktarda kakasinida yapıyor, bu durumu yaşayan var mı normsl mi?
Ebruugurlu61 BrcGE benim kizımda öyle illaki gazı cıkarırken ıkınıyo kaka yapmasi normal bide biogai ayni zamanda bagrsak düzenleyicidir