Urazkom Merhaba, denizi, sahili , gezilecek yerleri nasıl? Bilen ,giden, oralı olan,orda yaşayan anneler bana fikir verir misiniz?
Buseasel8 Urazkom biz gittik çok da memnun kaldık kalabalık tatil beldelerine göre çok da mükemmel ve gezilecek çok yerler var. Otel de kaldık biz. Sahile çok yakındı. Tek sorun deniz çok dalgalı ve içine çekiyor..
goktugmom_061220 Urazkom Çok güzel yer ama denizi çok dalgalı ve taşlı. Taşlar ayağımıza batıyordu. Denize hiç giremedik. İnkumuna gittik. Orası daha güzel tavsiye ederim
1ana1bebe Urazkom dalgalı denizi var, girip cikmalik öyle suya giriyim oynanayim çok olmaz, kumsalı güzel, gezilecek yerleri var ama 1 hafta maksimum gibi düşünüyorum
Urazkom Buseasel8 sevindim güzel olmasına gitmeyi düşünüyoruz, ay çok mu dalgalı ya keyif alınamayacak kadar🙄
RainOverMe goktugmom_061220 inkumu nasıl ya dün gittik ama suyu soğuk oluyor dediler diye geri vazgeçtik turlayıp döndük sadece
Urazkom goktugmom_061220 inkuma geçen sene gittik bu sene değişiklik olsun demiştik. Ama yine oraya çevireceğiz rotayı sanırım 🤷🏻♀️
BalYapanSinek Aa ilk kez akçakocaya soran birini gördüm 😄 ailem akçakocada benim. Ben de orda büyüdüm. Denizi hırçın baya. Tatil yapmalık bence iyi bir yer. Ben senelerce orda yaşadığım için objektif bakamıyorum 😄 çünkü pek sevmiyorum ama eşim aşık akçakocaya.
Buseasel8 Urazkom yani bizler boğulma tehlikesi atlatmıştık o zaman, şuan nasıldır bilmiyorum çok güzel ama 🙏🏼
RainOverMe Urazkom oraya yakın sayılırız çok iyi yüzme bilenlerin bile boğulduğu oldu burada, dikkatli olursunuz akıntı olduğunda girmezsniz.
Kkorkmaz_87 Urazkom evet denizimiz dalgalı ama bu durum değişebiliyor. Gezilecek yerlerimiz var tabi hatta burada gelirseniz yardimci da oluruz sorun değil
Kkorkmaz_87 Urazkom gezilecek yerlere gelirsek Fakıllı mağarası var Aktaş şelalesi var Kale dediğimiz hem denize girebileceğiniz hem de piknik yapabileceğiniz bir yer Tarihi camilerimiz var Sadece kadınların girebildiği kadınlar plajımız var Ki ufak bir ilçe fazla da birşey beklememek lazım
goktugmom_061220 Urazkom Sağlık olsun. Bizde sizin gibi düşünüp değişiklik yapalım dedik çok pişman olmuştuk. Ordan inkumuna geçtik
Mrveykt Urazkom Biz geçen ay gitmişdik. Öğretmen evinde kalmışdık oranın çok güzel manzarası var sahilin yanında. Deniz malesef o gün çok kirli di ve dalgalı. Ama biz yinede girmeye calışdık😅 Akşamları çay içmek için güzel mekanları var. Buraya size bir kaç resim atayım. (bir gece kalmıştık) https://imgyukle.com/i/jKrwx https://imgyukle.com/i/jKSpp https://imgyukle.com/i/jKQ1v https://imgyukle.com/i/jKCu6
Urazkom Mrveykt denizinden korktum açıkçası anlamlarda olucak yeğenlerim var ve çok fırlamalar 🤭 yani denizin çok dalgalı ve derin olması beni korkuttu