Merhabalar. Bebeğim 3 aylık ve neredeyse doğduğundan beri sütüm yetmediği için süt+ formül mama şeklinde besleniyor. Ama bu şekilde beslenme sonucu sütüm gitgide azalıyor ve bebeğim memeden uzaklaşıyor. Buna engel olmak istiyorum ama elimden gelen her şeyi yapmama rağmen bir türlü buna engel olamadım memede 5 dakikadan fazla kalmıyor bağırarak ağlamaya başlıyor mama istiyor. Çevrede herkes aa tüh tüh mama mı alıyor süt ver emzir emzir deyip duruyor benim canım yeterince sıkkın değilmiş gibi çevreden de fazlaca etkileniyorum. Bebeklerini mama ile büyüten anneler var mı lütfen beni motive edici sözler söyleyin hanımlar. Moralim oldukça bozuk bu duruma. Kendimi yetersiz hissediyorum 😑