Deletedmom090 9 aylık bi bebeğim var ve ben doğduğundan beri sürekli ona karşı suçluluk duygusu hissediyorum neden bilmiyorum etrafımdakiler takdir ediyor çok güzel bakıyorsun diye ama ben bakamıyormuşum gibi hissediyorum. Sizdede oluyormu nasıl atlatabilirim😒
NaimeYilmaz Deletedmom090 Hiç öyle hissetmedim. Herkes olduğu kadar anne. Olamadığı kadarı onu kötü anne yapmaz diye düşünüyorum. Önce ben mutlu olacam ki etrafımdakilere enerjim yetsin 🙆♀️
Deletedmom090 NaimeYilmaz mutluyum aslında bebeğimde mutlu zaten ara sıra oluyor. Başka bi şeye canım sıkılsa bide üstüne hemen bu düşünceye kapılıyorum
Yamangiller Bende hissediyorum ama bunun sosyal medyayla çok ilgisi var yani benim için. Sürekli kıyas yapıyorum kendimi bundan geri alamıyorum. Bilmiyorum ne yapacağım. Halbuki bildiğim şey çocuğuma elimden gelen yaptığım ama işte
DeryaDerin Ah canım doğurupta bebeğini bırakıp gidenleri ilgilenmeyenleri düşün sen mükemmel bir annesin ♥️