Canım anneler. Bebeğimin damakları aşıri kaşınıyor. Ellerimizi yiyecek resmen. Size sorum, memnun kaldığınız diş jeli varmı hangisi?
Birde bu diş dônemine dair bir öneriniz varmı bana. Yaşayanlar daha iyi bilir benim ilk bebeğim tecrübesizim🤗Şimdiden tesekkur ederim 😘