Kızım 2 ay 8 günlük asla geçmeyen bir gazı var yavrum ne uyuyabiliyor ne gülebiliyor sürekli ıkınma halinde ve ağlıyor ne yaptıysam geçmedi lavman yaptırıyoruz ertesi gün gene birikiyor yediklerime dikkat ediyorum kullanmadığım damla kalmadı ne zaman geçiyor bu lanet gaz ya :((