Beyzanur23 kuzum Samsun kadın doğumda yatıyordu normal odadaydık 1 gece 2 gün kaldık süt çocuğu bölümünde hemşireler çok ilgisiz ve kabaydı doktoru soruyorum bilmiyorum diyorlar yanıma kimseyi almıyorlar hemşireye 2 dakika bebeğime bakın lavobaya gideyim diyorum ben bakamam başka hastalara emanet et diyor bende sinirlendim bi tartışma oldu ve imza atarak hastaneden çıktım büyük Anadolu’ya götürdüm yeniden bütün testler yapıldı idrar kültürü ultrason falan hepsi temiz çıktı kadın doğumda antibiyotiğe başladıkları için mecbur devam ettirmek zorunda kaldık şuan antibiyotik şurup veriyorum sadece 24 saatte bir çok şükür şuan da iyiyiz 🤲🏻🥰
[bilinmeyen] dualarınız için çok teşekkürler Allah razı olsun Allah kimseye yaşatmasın ☺️