Birannebirbbeek Fatmannurrr sadece anne sütü mü alıyor benim kızımda 9 gün yapamadı ben 5.günde fitil atmıştım ona rağmen yapamadı sonra 9.günde kendiliğinden yaptı hemde arka arkaya 3 kere 🙈
Symnr Fatmannurrr Sağlık ocağının verdiği d vitamini kullanıyorsanız o kabızlık yapıyor belki sebebi bu olabilir
Birannebirbbeek Fatmannurrr ondan olabilir mamayı değiştirmeyi deneyim veya mamanın içine 1 çay kaşığo zeytinyağı doktor bana öyle dedi şuan mama veriyorum sabah akşam mamasına 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorum
Demet_k Fatmannurrr hangi mamayı veriyorsunuz. Bir de mamaısnın içine 1 çy kaşığı zeytinyağı koyun doktor öyle dmişti
Poyrazegeannesi Oğlum şu an 14aylık ama ek gıdaya grçene kadar 6 aya kadar hep 10 günde bir kaka yaptı ama sadece anne sütü alıyordu 2 3 tane doktora gittim hepside normal dedi ama dediğim gibi sadeceanne sütü alıyordu ve kakasını yaptıı zaman cıvık kaka yapıyordu
senamiray Fatmannurrr çok normal ilk doğunca çok yapıyorlar sonradan azalıyor 10 güne kadar sorun yok bir haftayı geçince zeytinyağ veriyorum
Poyrazegeannesi Kakasını çok yapmadığı zamanlar ılık suya göbegine gelecek kadar su koyup 10 dakika oturtaablirsiniz o rahatlatır yumuşatır doktor onu önermşti