Gkce0720ysf Arkadaşlar iyi geceler bende humana rezene Li kimyon çayı var bebeğimin gazı var ve çıkaramıyo bunu bebeğe nasıl veriyoruz yani beni emmiyo o yüzden kaşıkla mı vericez bilmiyorum rahatlatıyomu kullananız oldumu tarif edebilirmisiniz
Masalina Gkce0720ysf Bebeğin 0 6 ay içerisinde ise taksiye edilmiyor diye biliyorum ama yine de yanlış bilgi olmasın. Gaz masaji yapmayı dene benim kızım da çok gazliydi masaj yaparak tüm gazını atiyordum karnına krem bebek yağı yada zeytinyagi gibi bisey sür bu güzel karnına masaj yap dairesel hareketlerle daha sonra kasiklarina doğru yavaş yavaş masajı devam ettir en son olarak ayaklarini aynı anne karnında oldifi gibi cenin pozisyonuna getir bı sağ ayağını bi sol ayagini bak gör nasıl birtlatiyor. İnternetten gaz masajı yap detaylı bak ☺️
gocebebirbayan Gkce0720ysf metsil kullanın. Evdeki kimyonu az birşey , biraz da su koyarak cezveye ocakta kaynatın. Ilıyınca kimyon dibe çökecek. Ama siz yine de süzün ( ben yazma ile yüzdüm) Sonra suyu bebeğinize 1 çay kaşığı verebilirsiniz.