Nuraky Kabus gibi bir gece ağlıyor çığlık atıyor jeller granüller de ise yaramıyor ne zor yahu hafif ateş de var saat olmuş 5 ayaktayız
gocebebirbayan Nuraky ah ne çektim zorla patlattı birini yanındaki hala bekliyor 🤦🏻♀️ El sürekli ağızda bağırıyor çok huysuz 😩
Msbebek Nuraky kafayı yememe ramak kaldı valla 🤬 gram uyku yok gece gündüz üstüne sıcak bide 🥴 geldiler bana da
ilahiyatci_Mom Nuraky tam bir ay cektik ve hala da devam akabinde dört gün önce asla düşmeyen 39.8 lerde seyreden ateşle de taçlandırdık bu süreci gece gündüz uyuma sıfırlandı cok zor