Arkadaşlar selam🙂 Kızım 2 ay 25 günlük yakında 3 aylık olucaz, geceleri uyuyan bebeğim artık uyumaz oldu. Emmek için kalkıyor birdaha da uyumuyor, uyutana kadar gün ağırıyor, 3 aydan sonra değişiyor mu cidden yoksa bu bir dönem falan mı? 43.gününden sonra değişmişti uyku düzeni, kırkı çıkana kadar gece asla ama asla uyumazdı gündüzleri uyurdu hep, sonra bir günde gece de uyumaya başlamıştı ama şimdi birkaç gündür bu şekilde uyumuyor dikiyor gözletini, bu bir dönem mi yoksa huyumu değişiyor yaşayanınız var mı