Bebeğim 8 aylık dün geceden beri fışkırarak kusuyor sürekli su içmek istiyor içtikçe yine kusuyor. Emzirdikten sonra yine hepsini kusuyor. Biraz patates haşlayıp verdim bir süre kusmadı sonra yine hepsini çıkardı. Ateş yok şuan adadayız denizden mi üşüttü acaba midesini bu sabah hemen sağlık ocağına götürdüm ilaç verdi fakat şimdilik fayda etmedi. Belli ki midesi çok bulanıyor iki gündür ilimizde uyumuyoruz ne yapsam geçer mide bulantısı aklım durdu artık. Bu arada aynı anda 4 diş birden çıkarıyoruz köpek dişi de dahil damaklar çok fena. Acaba dişten mi denizden mi üşüttü benzer bir durum yaşayan var mı?