Hanımlar merhaba pazartesi günü bebeğime 6. Ay aşısını yaptırdım bebeğim perişan ateş sürekli çıkıyor fitil veriyorum 3 saat dolunca başlıyor pedifen veriyorum 3 saat dolunca başlıyor ne yapmam gerekiyor çok korkuyorum huysuz halsiz bebeğim ateş desen bi yandan başına gelen var mı yardım edin lütfen