Bebeğim 2 aylık ve malesef ki gazlı. Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. İlk gazını çıkaramadığı için hep ağlıyordu ama son üç dört gündür hareketlenmeye başladı ve yavaş yavaş kendi çıkarır oldu ama hala ağlamaya krizlere devam ediyor . Ne yapacağımı şaşırmış durumdayım. Daha ne kadar devam edecek bu gaz halı?