4 aylık oğlum var . Uykusu varken uyumuyor acayip şekilde ağlıyor agliyorken kendini çok kasıyor. Beşiğine yatiyorum 5 dk sonra ağlamaya başlıyor. Ayağıma alıyorum orada ağlıyor . Meme vermeye çalışıyorum orada ağlıyor. Ne yapacagimi şaşırdım.. Acayip şekilde ağlıyor bazen nefesi gidiyor . Benim yediklerinde etkiliyor olabilir mi. Sizlerede böyle olan var mi 😓😓 o ağladıkça içim parçalanıyor 🤧