Birbebekkkbircicek merhaba benim kızımda öyle tazzikli kusuyor hatta dün götürdüm doktorun yanında kustu denk geldi doktor normal dedi geçici bişey dedi ilaç yazayım kesilir ama gaz ve şişkinlik yapar yazma taraftarı değilim demişti yani korkulacak bir şey yok ama içine sinmezse götür doktora sağlıkla büyüt inşallah