AyzAli Alerjik bebek anneleri korona aşısı olanlar bi sıkıntı yaşadınız mı çok korkuyorum bebeğimin çoklu gıda alerjisi var korona aşısı olmayı düşünüyorum bi yandan da ya bebeğime birşey olursa emziriyorum bilgisi olanlar yardımcı olsun lütfen
alerjikbebekanasi AyzAli benim oğlum unda çoklu gıda alerjisi var 9aylık henüz olmadım. Burada bekleyim.
Pamircik AyzAli ben alerjik bünyeliyim ölümcül seviyede, oğlum da alerjik ama onunki daha hafif atlattı sayılır. 2 doz biontech oldum, bende herkeste olan yan etkiler oldu. Oğlum normal hayatına devam etti hiç etkilemedi onu.
Duygusuz AyzAli 4 aylıkken oldum coklu gıda alerjisi var Bebegimin suan 5 bucuk aylık grip olmustum o yüzden erteledim haftaya 2. Dozu olacagım. Bu arada bir cok Dr a sordum hepsi olabilirsin dedi