elifAelay27 Bebeğim 30 günlük kanguruya koysam sıkıntı olur mu sizce siz kullandınız mı kullandıysanız kaçıncı günlerde veya aylarda kullandınız
elifAelay27 Efy Ben pek bilmiyorum ilk çocuğum kemiğini batırsın diyorlar bişey olmaz koy diyorlar şaşırdım
misaaaaa Ben yeni doğan aparatiyla kullanmıştım evde denemek için 3 aylığa yakındı ne kızım nede ben rahat edemedik 🤷🏼♀️
elifAelay27 misaaaaa Bende yeni doğan aparatı yok 20 günlüktü denemek amaçlı kullanmak istedim koyduğum anda huysuzlandı bende geri çıkardım
Marmadal Neko switch ve nuna marka kangurum var. Her ikisi de doğumdan itibaren kullanılabiliyor. Ben hep kullandım. Kanguru içinde hemen uyuyordu bebeğim. Şimdi 5 aylık oldu kanguruya koyuyorum etrafı seyrediyor yürürken
Cansuuecc elifAelay27 ergonomik kanguru ve yeni doğan aparatli 1.haftasinda başladım ve uyku düzeni konusunda bile çok faydalı oldu kucakta ya da pusette taşımaktansa bence daha sağlıklı kalça cikikligini da önlüyor
coraplarheptek elifAelay27 yenidoğan aparatiyla kullanın kalça çıkığı yapıyor bebeklerde 4. Aydan itibaren aparatsiz kullanin