20 aylık bir kızım var , bıktıracak kadar yapışık yaşıyoruz ve süte güvendiği için yemek yemiyor. Her dakika meme istiyor dudak tiryakisi resmen civcivim. Bu ay doktorunun izin vermesiyle memeden kesmeye başladım bugün. Sabah hiç vermedim annem sürekli dışarı çıkardı falan derken gece kıyamadım memeyle uyuttum. Bu arada sadece meme ile uykuya daldığı için öğle uykusunu da uyuyamadı ve gün boyu sarhoş gibi gezdi. Ben bu uyku noktasında tıkandım gündüz hadi neyse de gece vermeyince krize giriyor. Gece emmesini de birden mi kesmeliyim yoksa birkaç gün gece devam etmeli miyim ? Emerek uyuyan çocuk emmeyi bırakınca nasıl uykuya geçiş yapabilir tecrübeli anneler bi el atın bana nolur 🙄
Dipnot : bebeğim benden uzaklaşacak gibi hissediyorum, ben ondan daha fazla zorlanıyorum. Bu kısmın bebek için zor olduğunu biliyordum ama anne için de psikolojik bir savaşmış, yeni anlıyorum. Pes etmemek için zor tutuyorum kendimi.