Sevgili anneler bebeğim 11 aylık ve 4 aydır kan değerlerinden sadece neu seviyesi düşük 500 lerde nötropeni dediler bir sürü test yaptılar kemik iliğinede bakmak istediler ama biz başka doktora da göstericez 10 gün sonra randevumuz. Böyle bi durum başına gelen varmı eğer varsa nasıl bir yol izlediniz paylaşırsanız sevinirim