İyi akşamlar. Eşim sık hastalanan biri yine ateşi çıkınca hemen gitte bir an önce ilaca başla dedim. Test yaptıklarını söyleyince pek önemsemedik çünkü hep evde ve bir aradayız. Ama akşam pozitif olduğunu öğrendik. Şimdi ben yarın test yaptırmalı mıyım? Hemen çıkar mı? Hemen çıkmaz kuluçka süresi vs diyenler var