Merhaba benimde saçlarım çok döküldü doğumdan sonra uyguladığım ve etkisini gördüğüm birkaç şeyi paylaşıyorum;
urban care in biotin ve kafein içeren saç kökü güçlendirici şampuanı kullanıyorum tabi banyo öncesi dax saç uzatan bakım kremi alıyorum bir tatlı kaşığı ve içine çam terabenti veya hint yağı karıştırarak saç diplerime masaj yapıyorum ve güzelce tarıyorum ve 1 saat daha uzun da olabilir bekletip duşa giriyorum yağların ve maskenin arınması için önce urban çare şampuanla 2 defa yıkıyorum bu bakımı haftada 1 tekrarlıyorum hem saç dökülmem azaldı hemde saçlarım gürleşerek yeni saçlar çıktığını çok net gördüm bunları uygulayabilirsiniz sizde