Ruveyda_yasin benim oglum 4 aylikken bezinde pembemsi lekeler vardi, emziriyordum sadece, doktor su ver deyince günde sabah ve aksam 4-5 tatli kaşıgı kadar vermeye baslamiştim, yaz ayı oldugu icin terliyorlar, vucuttaki sıvıyı terleyerek attıklari icin susuz kaliyorlar canim, sende 3-4 tatli kaşığıyla başla su vermeye. Halen geçmiyorsa su miktarını biraz daha arttır.