meltemineLduru Mayıs 7 de tam iki aylık oluyorz . Kalça ultrasonu icin illa günün dolmasimi gerekyor ayin 1 inde flan cektirsem olmaz mi.
dorukcumveannesi meltemineLduru oğlumda tam bir aylıkken çektirmiştik canım doktorumuz öyle istemişti
Zeynepeymen meltemineLduru radyologlar 2. Aydan snra cekılmesini öneriyor ama cogu bebeklere 40 günlükken bile bakılıyor 6 günden bişey kaybedilir mi bence kaybedılmez ama en iyisini doktorunuz söylicektir 🌸
Betul00 Bizde 2. Ayina 1 hafta kala gittik. Doktor sorun olmaz dedi.. illa dolmasi gerekmiyor bence.. meltemineLduru