Elisaminannesi sütün soğuduğunda üstünde yağ tabakası oluşmuyor mu? Hiç gözlemledin mi dolaba koyup?
Sütünün kalitesini arttırmak istiyorsan İmom latte içmelisin. Bir de yumurta ceviz ye bol bol
ben sütümü sağıyorum, dolapta soğuyunca 1 parmak yağ oluyor üstünde hep imom ve ceviz sayesinde. Hem ceviz gaz da yapmaz