Elisaminannesi siz de haklısınız. Hamile kalıyoruz. Herkes bizden cok biliyor..doğuruyoruz yine herkes çok biliyor..çocuk bakarken yine öyle..oysaki bebeğinizin huzurla uyumasi, doğduğundan beri kilo almasi, bezlerini doldurmasi, aglama krizlerine girip yumruğunu sürekli sıkarak ağlamaması gösterir bir çok şeyi ve siz annesi olarak herkesten daha iyi anlarsınız. O sizin canınız ve en iyi siz bakarsınız..🥰