Ezgiasya Kızım 5 ay 10 gunluk boyle bır aglama yok aksamları geceleri uyumuyor bagırıyor sureklı meme agrısı ıcın ne yapayım rahatlasın
isabel Ezgiasya iki diş çıkardık ardı ardına. Calpol verip duş aldırıyorduk biz,sonra rahatlayıp uyuyordu 🤷🏻♀️
Ugggg Ezgiasya bi jel var dış çıkaran bebeler için adını istersen öğrenebilirim eczaneye sorsan onlarda verir dis için
Mervebtnrr Ezgiasya cnm bizde 5 ay 10 gunluguz aynı durumda benim kızımda cargel diye bebek dis jeli aldık her sancilandigjnda az sürüyorum hemen rahatliyo uyuyo sende dene
Milalimon Ezgiasya benimde kızım 5 ay 5 günlük aynı durumdayım bu kehribar kolyeden sipariş verdim inşallah işe yarar.
Ogulveannesi Gizemmyigit ağrı kesici ateş düşürücü bende diş çıkarma Döneminde vermiştim günde 2kere çok vermedim
egee Ezgiasya bizi 6. Ayda vurdu 2 haftadır çözüm bulamadım hala ilaç vermek istemiyorum zeytinyağı falan sürün diyolar denicem bakalim
Minnakcan Ezgiasya doğal bişey istersen de karanfil yağı sür dişetlerine rahatlatır..yoksa zeytinyağına birkaçtane karanfil koy bi gece beklet oldu sana karanfil yağı☺️