Aygnnezgii ElSa2811 Kötü anne tabiki değilsin ama ben 1 ay bakıp bakıp ağladım hastanede bebeğim uyurken bile yanıma yatırdım kaybetme korkusu yasadim baya sorunlu geçti doğumum ondan kaynaklıydi galiba bu kadar duygusallasmam ama doğarken görmedim ilk belden doğum esnasında tamamen narkoz aldığım için göremedim iyikide görmemişim solunumu hemen gelmedi görsem hiç üzerimden atamazdim o korkuyu
Ogretmennannee1 ElSa2811 bence herkes de farklı ben çok ağladım mutluluktan doktorum bile neden ağlıyorsun bak yanında demişti 😅 bende hep mutluluktan dedim . Şuan 1 yaşında hala ağlarım gece uyuttugum da şükür diye diye 😅 buda hiç güzel birzey değil yapıdan yapıya değiştirir bu durum sizi iyi yada kötü anne yapmaz
ElSa2811 Feyzam_12 evet bende yapı olarak çok sertim kendi annem babamada hiç sarılmışlığım yok duygusuz yetiştirildim insanlar yadırgar diyede korkuyorum bi insan nasıl olurda çocuğunu sevmez diye ama elde değil sevmemek değil seviyorum biliyorum ama acaba mı diyor insan
Asel_sahra Ay benim ilk dogum çok zordu normal doğumdu ilk doğduğunda hemsire getirdi görmek istemiyorum mahf etti beni dedm ikincisi sezeryandi bebegi gorunce cok sevindm ama aglamadm yine 😄
ElSa2811 ZehraSareMom bu durumda bence herkeste oluyor ne kadar beklesek o kadar iyiymiş gibi çünkü bi insan yetiştirmek kolay değil gerçekten doğurup bırakmak çok kolay ☹️
ZehraSareMom ElSa2811 Kesinlikle sıfırdan sen yetiştiriyorsun ve bu kolay bi şey değil çok büyük korkularım var omuzlarımda büyük bi yük hissediyorum
Elf-Ars ElSa2811 Ben de ağlamadım ot gibiydim ama ertesi gün benimsedim bazı anneler daha geç benimseyebiliyor bu normal suan 2,5 aylık ölürüm onun için her gün artan bir sevgiyle seviyorum kuzumu.
Feyzam_12 Elf-Ars benimkide 2.5 aylık, bebeğiniz Boğa burcu mu😃birşey merak ediyorum, bebeğim doymuyor, yemeyi aşırı seviyor, anne sütü yetmiyor, mamada içiyor üstüne, Boğa burcu bebeklerin geneli öyleymiş 🤣acaba sizin bebekte aynı durum var mı
ayazasaf simaysmother 😄 Estağfirullah ne demek 😄 ama cidden zaten anesteziden kafam bi milyon olmuş her an bir müdahale gerekebileceğinden gözlüğümü takmama bile izin vermediler karnımdan çıkardı doktor gösterdi kapkara bişi gördğm ama 😄 karaciğerimi bebek diye tutsa inanırdım yine
Sarikuzumalp ElSa2811 Çok normal bende ağlamadım sanki kucağıma aldığım da yıllardır hayatımda gibi hissettim. İyi anne olmanın bununla alakası yok bence. Bazen o duygu anında gelmiyor. Birde çektiğimiz acılardan hissedemiyoruz o duyguyu. Sonra tırnağını azıcık derinden kesseniz oturup ağlıyorsunuz canı yandı diye. ☺️
Splash-Splash-Love ElSa2811 Bennnn. Genel anestezi ile sezaryen oldum. Oğlum doğdu 45 dk sonra gördüm 😂 Ağlamadım ama görmek istedim ama göremedim yanımda olduğu halde. Çünkü ameliyattan 1 saat sonrasına kadar full bulanık gördüm 😂😂😂
Msbebek ElSa2811 ben ağladım ama kendi halime valla 😅 24 saat suni sancı üstüne doğdu zaten doğum anında gözlerim kapaliydi bana aç gözlerini oğluna bak dediler ve ben “bakmak istemiyorum şuan gözlerimi açmak istemiyorum” diye bağırarak ağlıyordum 😅😅 bebeğim çok ağladı doktor bı gogusunu ver hadi biz seni temizlerken dediler öyle baktım çocuğuma 😅🙈 smdi gözümün bebeği herşeyin ömrüm 💙
1mom1baby ElSa2811 ne ağlaması çocuk doğdu kan içinde içim fena oldu temizleyin öyle gösterin dedim sonra dikiş atılırken canımın acısından yine bakamadım o kadar canım yandı ki bitince rahatlayip ağlamaya başladım dogumhaneden ağlayarak çıkınca eşimde sandı ki duygulandım ondan ağlıyorum odaya gidince temizlendim üstümü değiştim öyle baktım o zamanda ağlamadım güldüm ilk zamanlar bende kendimi sizin gibi sorgulamistim ama sonra bunun saçma olduğunu anladım ben çocuğumu çok seviyorum ve bence iyi bi anneyim duygularını yoğun yaşayanlar yaşadıklarını öyle bir anlatiyorki biz kendimizi sorguluyoruz halbuki herkesin karakteri farklı kimi çocuğu koşarken düşse ah vah eder kimiside benim gibi hoppa yaptın iyi misin hadi kalk bakalım der sakin kalır kimisi de çok yorgunum ama gülünce yorgunluğumu unutuyorum der valla ben o yorgunluğu uyumadan unutamam 😂 kimseye bakmayın başkalarını bakarak sevginizi sorgulamayin
ElSa2811 1mom1baby siz tam olarak bensiniz gerçekten tamamen bunu anlatmaya çalışıyorum bende aynı duygular kolundan kan aldılar kayınbabam içim sızladı tuhaf oldu dedi ben o kadar yadırgamamıştım o an onuda sorguladım bazı insanlar duygularını çok yoğun yaşıyor diye kendimi suçluyorum sanırım
Sedaates16 ElSa2811 Bana da herkes dünya duruyor bebeğini görünce herşey bitiyor bütün sorunları unutuyorsun falan demişlerdi ama dogumdan çıkınca işle ilgili arayanlara dönmek zorunda kaldım tüm sorunlarda kaldığı yerden devam etti dünyam falanda durmadı ben kendimi kötü histteim hatta sevemeyecek miyim diye meğer günler geçtikçe annelik duygusu o his geliyor insana benim fikrim bu 🤗
Bezelyeveannesi ElSa2811 insan niye aglar diye dusunurdum hep ama agladim bende zaten sevicimdd uzuntumde stresimde sinirime cok kolay aglayan biriyim bu insanin duygusunu yasama sekliyle alakali
baloglus ElSa2811 Tabiki duygusuzluk falan değil bu herkes duygularını farklı şekilde yaşar. Ben çok ağlamıştım görünce.
Nrgs ElSa2811 ameliyathaneye girerken yasak diye lenslerimi çöpe attılar bir de narkoz çok ağır geldi ayılamadım 2-3 gün kadar da konuşmakta güçlük çektim, oğlumu odaya getirdiklerinde görmeyen o gözlerimle oğluma bakıp dakikada bir kelimeyi anca söyleyebildiğim o konuşmamla “bu ne beee oyuncak bu” demiştim bu da böyle duygusal bir tanışma anımızdır😂
BalYapanSinek Nrgs aa ben sormuştum lenslerimi çıkarmasam olur mu diye. Olur demişlerdi. Ama acil bi durum için lens kabı yakınınızda olsun demişlerdi. Ben doğumdan çıktım,kendime gelmem için başka bi odaya götürüyorlar. Zaten ağlamışım perişanım. Bi baktım bi tek annem kapıda. O da ağlıyo ama elinde lens kabımı sallıyo bi yandan. Bende bende merak etme kızım diye 😂 o kadar komik bi görüntüydü ki. Benim canımdan can çıkmış kesmişler biçmişler anacım lens kabını sallıyo gözümün önünde 😀
BalYapanSinek Ay ben salya sümük ağlamıştım ama kızımı gördüğüm için falan değil. Korkudan ağlamıştım. Ani olmuştu benim doğumum. Spinal sezaryen oldum. Bir yandan titriyodum bir yandan ağlıyodum. Bi anda bi bebek koydular yanağıma şak diye foto çektiler 😂 ben de napcağımı bilemedim öpim bari dedim yanağından öptüm kızımı. Ay bi de hemşire bi iğne yaptı kolumdan. Ben burnumda sümük yanaklarım ağlamaktan sırılsıklam bi yandan böğürüyorum bi yandan diyorum ki hemşire hanım bunu niye yapıyosunuz ne işe yarıyor bu iğne hdjskks 😂
iki_prens_annesi_ ElSa2811 bende ağlamadım hatta 1 2 saat kadar idrak edemedim gercekten doğurdummu bu benimmi diye