Biontech oldum ilk doz 20 günlükken ikinci doz 50 günlükken çok şükür kızıma bir etkisi olmadı ben ikinci dozda halsizlik üşüme ağrı hissettim ama bir günde geçti ( doktor tavsiyesiyle aşıyı oldum) ama aynı bulguları eşimde yaşadı emzirmekle alakası yok