Mirackaan kestim valla o kadar huysuz olup ağlıyordu ki. Bizde bi süre uyarıyla kaka yaptı ve fitil kullandım. Zaten yaz ayındayız her gün güneşe çıkarıyorum. Hemşireyim bence verilmesi bile gereksizdi ne biliniyo bebekte vitamin eksikliği olduğu belki vücudunda yeteri kadar var. Vermiyorum en azından kakasını yapabiliyor ve daha sakin oldu