Arkadaşlar kızım 11,5 aylık. 3 gündür devam eden ateşi var calpol veriyorum ve sıksık ılık duş aldırıyorum ateşi düşüyor ancak bikaç saat snra tekrar ateşleniyor. Doktoeumuz salgın var hastanelere gelme hiç dedi aynı şeyleri yapıcaz dedi ama ateş olunca indan çekiniyor.sizler bebişleriniz ateşlenince neler yapıyorsunz evde ne. Yapabilirim yardımcı olur musunuz. ?