Bugün deniyorum.10 aylık. Saat başı uyanıyordu meme için. Bu gece yarım saatte bir uyanıyor:) canım çıkıcak ama kararlıyım. Mızmızlanıyor allahtan. Çığlık çığlığa ağlamıyor. Üzülüyorum arada meme diyor ama yapmak zorundayım yoruldum. 1 ay sonra işe başlayacağım. Düzene girmesi lazım. Belki daha düzgün uyur memesiz