Walla benim kızım durmuyo , mecburen açıyorum . Hoş onda da sıkılıyor fazla bakmıyor . Şu zamanda yapcak bişi çok az ama . Dışarı her zaman çıkaramıyoruz . Evde kendi işimiz oluyor , bebek haliyle sıkılıyor . Bebom kızım kendi oynamaz mesela . Sıkılır hemen . 10 aylık . O yüzdem bazen açıyorum ben .
:)