4 aylık olmasına 4gün var işim oldugu zaman tv de baby tv açıyorum uzaktan baktırıyorum yoksa iş yaptırmıyor babamız işe gidiyor 2 yaşına kadar tv izletmeyin diyorlar ama eşimin işinden dolayı ailemle aynı şehirde değiliz bakıcam kimsem yok sizler de yapıyormusunuz böyle bişey hiç istemiyorum baktırmak ama genelde işi falan brakıyorum arada açıp baktırıyorum işler birikince