Baharimo Merhaba 👋🏻 Doktorumuzun önerisiyle (kendi oğluna da bunu kullanıyor) Carlson D3 damla aldım. İçerisinde günde 1 damla kullanılmalı yazıyor. Doktorum yurtdışına çıktığı için soramadım, siz kaç damla kullanıyorsunuz? 1 damla az değil mi günlük?
Celestial Baharimo carlsonu kaç damla verdiniz bebeğinize? Ben de bu markayı kullanıyorum 1 damla verilmeliymiş ben iki aydır 3 damla veriyordum. Dr bir süre verme dedi. Siz ne yaptınız dönerseniz çok sevinirim