Hazal8 saglık ocaganın verdıgı monovid d vıtaminini kullanıyorum ben kabızlık falan yapmadı artı kendı doktorumda bu d vıtamınını yazmıstı eczaneden ücretlıde alabılıyorsun sizinkinin markası nedır acaba birde anne sütü alıyorsa sadece sizin yedıklerınızdende bebek kabız olabılıyor