Lilipo
Bebeğimin kakasının sümüklü olmasından dolayı süt ve yumurtayı bana kestirdi doktor. Ama buna ragmen geçmedi. Kaka tahlili istedi daha yaptıramadım. Hem emziriyorum hem similac mama veriyordum. Similac mamada süt peynir altı suyu hepsi var. Doktora bunu söledimde mamayı da değiştirelim dedi. Aptamil pregomin verdi. Tadı kötü vanilya surubu 2 damla ekle dedi ama şükür şurupsuz içti. Yüzünü gözünü sürekli eliyle ovuşturuyordu bende kaşınıyor dediğimde kimse inanmadı ama bu mamadan sonra bıraktı yavrum. Tam rahatladım derken bu sefer bazı yerlerde pregominin içinde msg yani mono sodyum glulomat yani çin tuzu var demişler. Konu hakkında bilgisi olan ?