Asuu-58 Irazcan_ yok henüz gitmedik ama doktoruna mesaj attım 38 olduğun da gelin dedi.damaginda şişlik var salyasi var eli sürekli agizinda bende hep dişe yordum.
MLSVS Pasa27 saf zeytinyağım var 2 3 tatlı kaşığın içine 4 5 tane karanfil attım. 1 gece buzdolabında bekledi. Dövmeden yaptım boğazına kaçmasın diye, döverek yapan da var
MLSVS Asel0309m bugün doktora gittim hiçbi şey vermedi. Doktorumuz doğduğundan beri su veren, 4.ayından beri tadımlara başlatan bir doktor ama diş için vermedi. Taze soğan ıspanak ver dedi
MLSVS senamiray bizim de 3. aydan beri 5 aylık olacak yok doktor 7yi bulur dedi bugün hiçbi şey de vermedi rahatlaması için taze soğan pırasa ver kemirir dedi
Gulcanuras GHAE161220 meyve süzgecinden veriyorum yazmıştım ama anlaşılmamış sanırım. Direk tabiki vermiyorum