Cidemkisa Birprensesannesi27 benim ilk coxugumda 4aylik başladı kasinmalar ayrıca diş etleri de beyazlamisti 6ayliken çıkardı. Şimdi bu bebeğim 3aylik deli gibi kaşınıyor ellerini sokmaktan oguruyor ne zaman çıkar Allah bilir
MLSVS Pasa27 elimi iyice yıkayıp parmağımla sürüyorum. Diş kaşıyıcıları var parmağa takılan onlardam rahatsız oldu istemedi
Tulaypusat Benim oğlum 3 ay 8 günlük ve 1 haftadır ağzı akmaya başladı bir yandan da ellerini kusana kadar ağzına sokuyor 3 gündür de inanılmaz huysuz uyumuyor uyusa bile 20 dk bir yarım saatte bir uyanıyor normal mi veya daha çok erken değilmi 3 aylık bebek için
Angel35 Tulaypusat benim kızım aynı öyleydi sizinki gibi ben diş diyordum çevremdekiler diş çıkmaz bu kadar erken diyordu 4 ay 5 günlükken çıktı dişimiz sizinde diş gelebilir 4 aylıkken benim kızımda 3 aylıkken çok salya akıtıyordu ve aşırı kaşıyordu 10 parmağını birden sokuyordu agzına dişi kaşınıyormuş meğer
Minico Asel0309m bende almayı düşünüyorum çok huzursuz ve huysuz, siz ne gibi faydasını gördünüz acaba?
Asel0309m Minico ateş salya olmadı ve aşırı rahatsız olmadı hele ilk alt dişlerinin çıktığını bile anlamamıştım
Tplogl Meczup Benim bebeğim 4 aylıkken alttan iki diş çıkarttı boyları kısa kalmıştı şuan 6 aylık ve dişleri normal boyuta ulaştı belki zamanla uzuyor olabilirler
Angel35 Poyraz_Efem kan ilacı kullanıyormusunuz biz kan damlasına başlamıştık ferrum bu damla leke bırakıyormuş dişlerde doktor dişi çıkınca haber ver değiştireceğim dedi 2 gün kullandık dişi çıkmaya başladı doktorumuz yeni bir damla verdi o yüzden olabilir mi acaba?
Eengin95 Bizimde çok kaşınıyor elleri hep ağızda salya desen çabası günde kaç kıyafet değiştiriyoruz bilmiyorum tetagil kullanıyoruz biraz olsun faydası oluyor bizi rahatlıyor
Ayyuce101 HappyKids benim kızımda 8 aylık bir haftadır ateşi var hep huzursuz iştahsız ağlıyor durmuyor eli ağzından kullağından çıkmıyor ne yapacağı mı bilemiyorum diş dünemi gerçekten de çok zor ya 😞
Baharbuse Yaseminahmetlina benimde kızım ağustos 7 de 3 aylık olacak. Neredeyse 2 haftadır iki elini birden ağzına götürüyor sürekli elleri ağzında. Ellerini çekiyorum emziği veriyorum emziği diliyle itiyor ellerini götürüyor ağzına.
ly35 4,5aylık bugün alt 2 dişinin birden çıktığını farkettim. yaklaşık bir aydır eller ağızda salya akıyor. ateş huysuzluk çok olmadı şükür. ama üst dişler daha zor diyorlar öyle mi?
Nuraky HappyKids 6 aylığız diş çıkarıyoruz uykudan uyanıp ağlıyor sabaha kadar oturduk dış jelleri filan da fayda etmedi uykusu var ama uyumuyor direniyor resmen çok zor
Yigitannesii 4 ay 27 gunluk. Bugun ilk defa alt iki disini gordum :) 1 haftadif uykusuzdu azda atesi olmustu ama covid geciriyorduk ondan sanmistim. Simdi dislerini ciktigina gore bu huzursuzluk ve sık uyanma biter mi ?
Irazcan_ Birprensesannesi27 4.ayda şişti. Üst dişlerin 4ü birden 9.aya girdik 3dişi çıktı 1 dişi kaldı. Altlarda şişmeye başladı. Zorlar çıktı (üstler) bakalım kolay ne zaman gelecek.
Birprensesannesi27 Irazcan_ bizimki arkalar şişti beyaz beyaz onlerde bişey yok bu gn doktorumuz kaşıntıya karşı jel verdi