3melekannesii kiminde öyle oluyor evet bizde de durum aynı oğlum 8 aylık henüz diş yok ama üst damak komple şiş ve kabarık hatta bi dişin alt kısmı görünüyor gibi 3,4 aylıkken salyamiz çoktu şu an yok ara ara ateslenyioruz da çok şükür 38 olmuyor 37 lerde ılık duş aldirinca geçiyor, demem o ki kimi diş geliyor diyor huzursuz diyor 3,5 güne çıkmış oluyor ben anlamadım bu işten bir şey