Kızım 28 aylık nerdeyse 200 kelimesi rahat vardır ben hangi kelimesi söylesem oda söyler ama hala böyle cümle tarzı konuşmuyor sadece iki kelime söylemeye yeni başladı ama böyle hala sohbet edemiyoruz dede nerde diyorum yok köyde diyor veya baban nerde diyorum yok gitti diyor bunlar var ama uzun cümle yok ne zaman başlar acaba ya