Algan-29-06 mama ver demişler ama kesinlikle tavsiye ederim etmem mama vermeni ağlama sebebi gaz da olabilir benim kızım da hep ellerini yiyordu aranıyordu ama ağlaması yoktu etraftaki herkes bu çocuk aç diyip duruyordu herşeyi en iyisini doktorun bilir doktoruma sorduğumda gayet doyduğunu söyledi kilo alımı iyi ise çişli ve kakalı bez sayısı da normalse doymadığından ağlamıyordur bence