Merhabalar doğumdan sonra 42. Gün reglim başladı 5 ay düzenli oldum. Fakat bu ay 8 gün gecikti test yaptım 2 gün önce negatifti . Bebeğim 5.5 aylık çok tedirginim . Geri çekme + prezervatif ile korunuyoruz sanmıyorum ama ya olursa diye kendimi yiyip bitirdim . Doğumdan sonra bu şekilde düzensizlikler olabilir mi normal midir ?