Egehan123 Selam anneler 4 aylık bebeğim var normalde 2 günde bir sabahları yapardı şu 2 gündür dün 4 kere bugün 2 kere kaka yaptı acaba ishal olmuş olabilir mi yada bu ara muz bamya vs tükettim ondan dolayımı olmuştur
Cicek_Gokce46 Egehan123 muz kabızlık yapar bamyayı bilmiyorum ama tuvaletini nasıl yaptığına bağlı cıvık sulu yapıyorsa ishaldir yoksa normal yani benim oğlumda günde 2-3 kez yapıyor
Egehan123 Cicek_Gokce46 genel olarak hep sıvı hiç daha katı olmadı sizin bebeğiniz kaç aylık aslında düzeltilmiş 3 aylık falan oluyor bekli bağırsakları düzene girdi o yüzdende olmuş olabilir muz Beni mesela aşırı ishal yalar kişi kişi değişiyor bence 😊
Cicek_Gokce46 Egehan123 6 aylık oğlum benim günde 2-3 kez yapar yani tabii ki de her bebek bir değil sonuçta