Merhaba sevgili anneler, 1 buçuk aylık bebeğim var ve sezeryan doğum yaptım doğumdan sonra ben yoğun bakımda iken hemşireler ve kayınvalidem felan bebeğimi mama ile beslemişler oysaki bebeği yoğun bakıma yanıma getirip anne sütü ile besleyebilirlerdi yinede şükür bebeğim hem beni emiyo takviye olarak ta mama veriyorum çünkü ne kadar emzirsemde asla mamayı almadan sakinleşmiyo bebeğim bende şimdi bebeğimi emziyorum uyutuyorum uyurken sütümü sağıyorum uyanınca tekrar emziriyorum sonra acıktığıı hissettiğimdede sağdığım sütü içiriyorum ve sağdığım sütü içince öylece geri çıkarıyor. Bende mamayı Bi anda kesemezsemde azaltmaya çalışmak için bu yöntemi deniyorum ama bebeğim içtiği sütü çıkarınca üzülüyorum 30 cc veriyorum sağdığım sütten aceba ağır mı geliyo ki anlamadım böyle Bi durum yaşayan var mı aceba aranızda?