Ecemm6 kızımın pazar günü doğum gününü kutlayacağız üç yaşına basacak. Onun kıyafeti krem benim üstüme giymeyi düşündüğüm siyah eşimin beyaz:)) yani açıkçası uyum hiç sevmiyorum ben üniforma gibi. Fazla zorlama geliyor. Şart değil yani aynı renk ve ton olmasi. Tercih meselesi tabii seven çok 🌸