Nrgs 51_Merve oğlumda da vardı masum üfürüm zamanla geçecek dedi doktorumuz dediği gibi de oldu 1 yaş kontrolünde kapanmıştı
Nilaraa 51_Merve hayir ama ufurumler 1 yasa kadar kapanabiliyor eger bebis nobet geciriyorsa iyi bi kardiyolog bulmaniz lazim
Nrgs 51_Merve hayır doktorumuz 1 aylık muayenesinde farketti ondan sonraki her gidişimizde de kontrol etti küçüldüğünü söyledi sonra da kapanmış dedi
Deletedmom5284 Evet bizim kızımızda da var 6 ayda bir kardiyoloji kontrole götürüceksiniz dedi, 6 ay dolmasını beklemedim 3 ayda bir falan götürüyordum çok şükür azalmış
Limonlusu 51_Merve 1 buçuk yaşında hala devam ediyor 3 yaşa kadar kapanması bekleniyor dedi doktor yılda bir kez çocuk kardiyolojiye gidiyoruz